Saturday, November 13, 2010

Prgram Syaitan?

Syaitan telah membuat serangan mengejut! Semua peperangan rohani yang dilancarkan saat ini tertumpu terhadap kanak-kanak!
Fakta:
1. Empayar syaitan mempengaruhi minda kanak-kanak melalui televisyen. Imej, simbol & konsep ajaran New Age (iluminati) diterapkan dalam program, kartun & filem.
2. Pada umur 2-3 tahun, dianggarkan kekerapan seorang kanak-kanak menonton televisyen adalah 26-33 jam seminggu. 
3. 75% drama yang ditonton mereka memiliki unsur kekejaman dalam perlakuan fizikal, mental dan juga secara lisan.
4. seorang budak 15 tahun dianggarkan telah melihat pembunuhan kejam ke atas lebih 13000 orang. (filem) dan akan membuat percubaan membunuh pada umur 21.
5. 78% ibubapa menggunakan televisyen sebagai baby sitter anak mereka.
6. Kebanyakan kanak-kanak meghabiskan 11 000 jam di sekolah namun lebih 22 000 jam berada di hadapan tV.
7. Banyak kartun yang mengandungi tema dan simbol kumulan rahsia (iluminati) namun diperlihatkan dengan sangat halus sehingga penonton tidak menyedari akan kehadiran tema dan simbol ini.

Bukti2:
1. Spongebob Squarepants:

" Devil's hand" ( atau "cornuti" daam bahasa Itali) menunjukkan Kekuasaan Syaitan. Simbol ini digunakan secara umum oleh ahli politik, selebriti terutamanya band2 musik Metal menunjukkan bahawa mereka berada di dalam kekuasaan Syaitan. Maksud simbol tangan ini adalah "Puja Syaitan".
"EYE OF HORUS"
" The eye n he pyramid is the eye of Lucifer. Supposedly the Rothschild's have personal dealings with the Devil. I have personally been in his villa and have experienced it. And I know it is true." -John Todd-   
2. Yu-Gi-Oh





so.... rethink  wether you wanna let your child or siblings watch tV.. don't let them get into this freemansory & iluminati things. God is our everything...

No comments:

Post a Comment