Tuesday, October 26, 2010

Anugerah Juara Lagu 24 (AJL 24) with iluminati? ~pergh

Aduhai... Saya berbuat demikian bukan kerana saya ingin memburuk-burukkan nama sesetengah pihak yang terlibat. Namun disebabkan rasa risau dan ingin berkongsi dengan anda semua bahawa iluminati sudah melabuhkan empayarnya di Malaysia.
Untuk info yg lebih lanjut adalah lebih baik anda tonton kembali AJL 24 di website TV3 www.tv3.com.my selepas anda baca post sy ini.


1. Perhatikan gambar dibawah.

ada apa2 yg sama tak dngan snapshot di AJL 24 nii?

>> KEBETULAN KE APA?!

Banyak kostum ala-ala bangsawan firaun selalu dipakai dalam acara-acara sebegini. Mengapa ingin dipertontonkan sangat si firaun yang telah dilaknat ini? Untuk mengetahui jawapannya, anda perlu buka fikiran anda dan fikirkan tentangnya..
 
>> Alyah yang merupakan finalis AJL 24 mengenakan gaun merah ala-ala lady in red.

Apa yang dipakai oleh Alyah? Mungkin ada di antara kita kurang senang dengan persamaan ini, terpulang kepada anda. Tapi bagi saya ini merupakan satu rancangan tertutup dan saya juga percaya yang di atas pentas itu juga tidak tahu menahu mengenai semua ini. Kebetulan? saya kata tidak.

Anda mungkin ada yang sudah tahu mengenai the Master Carpet, turut dikenali sebagai Checkered Floor, tetapi bagi yang belum tahu, sila ambil tahu. Ini adalah gambaran jelas mengenainya.
>>zooM!






>>>>>> Di AJL 24 PUN ADA juGAK!!!<<<<<<


>>>>>>>> Kebetulan lagi ke???<<<<<<<<<<

apa persamaannya dengan gambar di bawah??



Gambar di atas merupakan logo salah sebuah kumpulan nyanyian di Malaysia; Search. Terlalu ketara persamaannya. Saya tidak perlu menulis panjang kerana anda telah berfikir dan terfikir apa yang saya akan tulis.

Lihat ditangga turun naik di atas pentas ini. Terdapat susunan cahaya berbentuk piramid. Lihat snapshot di bawah.






Ok.... para pembaca sekalian... saya hanya mengongsikan pendapat saya... So, yang embuat pertimbangan adalah pembaca sekalian.~


 (Sumber: Buku "mystery of the unknown; Ancient wisdom and secret sects, feryco.com[(disebalik-anugerah-juara-lagu-24-dan-isu-masonic) ])

No comments:

Post a Comment